Titkársági asszisztens
Miért jó nálunk dolgozni?
Lehetőséged lehet olyan nemzetközi környezetben dolgozni, ahol felelősségteljes és kihívást jelentő munkát végezhetsz, valamint kihasználhatod és tovább bővítheted szakmai tudásodat.
Támogatjuk a szakmai fejlődést, hiszünk abban, hogy a Te személyes szakmai kiteljesedésed mindannyiunk számára értéket teremt.
Fontos számunkra a kollégáink egészsége, a munka-magánélet egyensúlyának fenntartása, így a home office lehetőség is nyitott a munkatársak számára.
A közös megbeszéléseken várjuk és örömmel vesszük az ötleteket és a javaslatokat. Mindenki véleményére kíváncsiak vagyunk. Emellett a kommunikációs készségedet is tudod fejleszteni, az ügyfelekkel való folyamatos kapcsolattartásnak köszönhetően.
Irodánk Budapesten, a 13. kerület központi részén, jól megközelíthető helyen, a Dévai irodaházban található.
Mit kell még tudni rólunk?
A Grant Thornton az egyik legnagyobb könyvvizsgáló és tanácsadó szolgáltatásokat nyújtó nemzetközi hálózat, melyhez 76.000 munkatárs tartozik a világ 156 országában.
Tanácsadóink kiemelkedő szakmai tapasztalattal rendelkeznek, ügyfeleink igényeire fókuszálva nyújtanak hatékony és egyedi megoldásokat. Legyenek ügyfeleink földrajzilag bárhol, szakértőinktől mindenütt ugyanazt az alapos, lényeglátó hozzáállást, rugalmasságot és kiemelkedő szaktudást kapják. Küldetésünk, hogy szolgáltatásunkkal értéket teremtsünk ügyfeleink számára.
Milyen feladatokkal találkozhatsz nálunk?
- Belső és külső kommunikáció lebonyolítása telefonon és írásban magyar és angol nyelven
- Kapcsolattartás a társosztályokkal, ügyfelekkel
- Ajánlatok előkészítése magyar és angol nyelven
- Számlázás, számviteli bizonylatok kezelése
- Adatbázisok kezelése
- Általános irodai feladatok (postakezelés, iktatás, irodaszer-rendelés)
- Vállalatirányítási rendszer (BMD) adatállományának folyamatos frissítése
- Belső nyilvántartások kezelése/vezetése
- Szerződésekkel kapcsolatos adminisztráció
- Pályázatok írása
- Munkatársainak adminisztratív támogatása
- Az ügyvezető igazgató szakmai asszisztenciájának ellátása
Mit kérünk tőled?
- Középfokú végzettséget
- Minimum 3-5 éves gyakorlatot irodai adminisztrációs vagy műszaki/pályázati adminisztrációs területen
- Magas szintű MS Office ismereteket
- Magabiztos angol nyelvtudást
- Precíz és pontos munkavégzést
- Határozott és talpraesett hozzáállást
- Képes vagy kezelni a felmerülő problémákat
- Terhelhetőséget és proaktivitást
Mi az, ami előnyt jelenthet a jelentkezésnél?
- Közbeszerzési pályázati területen szerzett adminisztrációs tapasztalat
- Vagyonértékelési területen szerzett adminisztrációs tapasztalat
- Felsőfokú végzettség
- BMD rendszer ismeret
Mit kínálunk neked?
- Támogató, barátságos munkakörnyezetet
- Belső tréningekkel és külső továbbképzésekkel is támogatjuk szakmai fejlődésedet, üzleti angol nyelvtanulásodat
- Támogatunk szakmai továbbtanulási terveidben is
- Hibrid munkavégzést, rugalmasan igénybe vehető home office lehetőséget
- A cég minden munkavállalója számára biztosítjuk a Medicover egészségbiztosítást, amelyet családtagokra is ki lehet terjeszteni
- Egy magas színvonalú és hatékony szolgáltatói munkakultúrát, melynek fejlesztésében aktívan részt is vehetsz
- Vezetőink támogatása mellett biztosítva érezheted mind szaktudásod folyamatos fejlesztését, mind karrierterveid megvalósítását
- Céges rendezvényeket, programokat (sportnapok, családi napok, csapatépítők)
- Versenyképes javadalmazást és cafeteria juttatást